2012. augusztus 31., péntek

Krémes almaleves

Gyorsan és könnyen elkészíthető ebéd:-).
Hozzávalók: 4 db közepes méretű alma, 2 dl tej, 4-5 db szegfűseg, szárított menta, 1 fél csomag vaníliás puding, 2 kanál cukor, 1 csomag vaníliás cukor.
Elkészítése: az almákat megmostam, meghántotta majd kis kocka darabkákra vágtam és kb. 2 liter vízbe főni tettem a szegfűszeggel és a cukorral együtt. Mikor már forrt a víz akkor a pudingot tejjel összekevertem és hozzáadtam és kb. 2-3 percet főztem.
Tálalásnál szegfűborssal és szárított mentával diszítettem.
Ha több pudingot teszünk hozzá akár desszertként is fogyasztható:-).
S aki esetleg fogyókúrázik sztem nyugodtan megengedhet magának egy tányérkával, íme egy kis információ az összetevőkről, itt bárki kiszámolhatja, h naponta mennyi a kalória bevitele.

Az adag  az 3-4 személy részére vonatkozik.
  • Kalória: 682.5
  • Zsírtartalom: 17.3 g
  • Koleszterin: 48.8 mg
  • Szénhidrát:127.5 g
  • Fehérje: 16.8 g

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése