2012. szeptember 2., vasárnap

Cukkini "csónak"

Paradicsomot főztem be télire (bejegyzése hamarosan,  íme) így adódott, hogy abból készítsek valami gyorsat és nagyon egyszerűt ebédre:-).
Hozzávalók: 1 fél csirkemell, 2 dl paradicsom, 2 kis cukkini. Fűszerek közül ebből a keverékből (szárított paradicsom, bazsalikom, só, és tészta) 2 csipet, egy maaréknyi szezámmag, olivaolaj.
Elkészítése: a csirkét kis kockákra vágtam majd forró oliva olajban forgatva sülni tettem. Amikor a kis kockák elfehéredtek akkor hozzáadtam a szezámmagot, és a mixerrel összetört megfőzött paradicsomot. Amíg a csirke párolódott addig a cukkiniket meghámoztam, a belső részét kanálal kivájtam, és sós vízben kb. 5 percet főztem.
A paradicsomos csirkéhez hozzáadtam a fűszert majd a megpuhult cukkini "csónakocskákba" szedtem, sajttal megszórva tálaltam.
Szőlőszem és paprika csak díszítésként szolgált, előnye, hogy a  desszert rögtön a tányéron volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése