2012. november 5., hétfő

Narancsos lilakáposzta csirkecombbal

Kevés odafigyelést igénylő, egyszerűen elkészíthető ebéd.
Hozzávalók: 1 fej lilakáposzta, 1 narancs, csirkecomb, szegfűbors, só, 1 kanálnyi olivaolaj.
Elkészítése: a káposztát kisebb darabokra vágtam és mixerrel apró daráltam. Yénai tál aljába egy kanálnyi olivaolajt öntöttem és elkentem. A káposztát azt rétegelve tettem: egy ijjnyi káposzta, két karika hámozott narancs, só, és 3-4 szem szegfűbors, addig ismételtem amíg a káposzta el nem fogyott. A tetjére tettem a csirkecombokat és 1/2 dl-nyi vizet öntöttem.
A sütőt  30 percre 200fokra állítottam ez idő alatt felforrt, majd 170 fokon 40-50 percet sütöttem, mindeközben a yénai le volt födve, utolsó 5 percben 240 fokon a yénai tetejét levéve píritottam, hogy a csirkecomb bőre finom ropogós legyen.

1 megjegyzés:

  1. Én ezt találtam: Becsinált csirke, csirkerizotto ( forrás: A magyar úr család konyhája c. szakácskönyv)

    VálaszTörlés