2012. július 26., csütörtök

Sárgarépás cukkini

Tavaly találtam ki ezt a receptet, s kicsit meg is feledkeztem róla, de ezután pótolom a hiányt mert ebben a formában is nagyon szeretjük.
Hozzávalók: 3 db. kisebb cukkini, 2 db sárgarépa, szezámmag, 2 cikk fokhagyma, curry, só, mazsola  vagy sajt.
Elkészítése: első lépésben megpíritottam a szezámmagot, s amíg pirult a zöldségeket megpucoltam. A szezámmagot kiszedtem egy kis tálkában, majd a sárgarépát miután apró kockára vágtam párolni tettem. Kb. 10-15 perc után hozzáadtam a cukkinit, s amikor a leve majdnem elfőtt akkor a fokhagymát, szezámmagot  és a curryport is hozzáadtam. Összerotyogtattam és kész is volt. Hogy kicsit "tartósabb" legyen csirkemellet sütöttem hozzá. Tálaláskor reszelhetünk sajtot rá, illetve mazsola szemekkel is megszórhatjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése