2013. február 15., péntek

Bolognai spagetti utánzat

Régen nagyon gyakran készítettem, minden kéthétbe egyszer biztosan szerepelt a "listán"aztán valami miatt megfeledkeztem róla... történt, hogy kedves barátnőmék meghívtak magukhoz, s na mivel kínáltak meg....mondhatom, hogy az  egyik kedvencemmel:-).
Mindennek már több mint egy hónapja s azóta is motoszkál a fejemben, h elkészítsem...és íme az Én receptem....
Hozzávalók: 2 fej hagyma, 1/2 kg gomba, 1/2 őrölthús, 1/2 l paradicsomlé, 3 cikk fokhagyma, sajt, oregano, bazsalikom, só bors.
Elkészítése: a hagymát megpároltam, majd hozzáadtam a húst rotyogtattam addig amíg a gombát megpucoltam és apró darabokra vágtam (kb. 15-20perc), majd az is hozáadtam. Amikor a gomba levet engedett kb. 5 perc fővés után hozzáadtam a fokhagymát, megsóztam, majd következett a paradicsomlé. Lekapcsolás előtt 5 perccel befűszereztem. Spagettit főztem mellé, tálaláskor sajtot reszeltem rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése