2012. december 7., péntek

Gyömbéres-almás sütemény

Egyszerű, gyors és kiadós süti.
Hozzávalók:  3 tojás, 30 dkg cukor, 30 dkg liszt, 1 dl tej, 10 dkg olvasztott margarin, 3 közepes alma, 1 kk. fahéj, 2 kk. gyömbér, 1 citrom reszelt héja, sütőpor, vaniliáscukor.
Elkészítése: az almákat meghámoztam majd lereszeltem, megszórtam a gyömbérrel és a fahéjjal. Amikor ez megvolt akkor a tojást a cukorral habosra vertem, hozzáadtam a lisztet, tejet, margarint, sütőport, vaníliát és a legvégén az almát levével együtt.Csomómentesre kavartam,
A tepsit margarinnal kikentem majd beliszteztem.
Előmelegített sütőben légkeveréses móddal 170-190 fokok között váltogatva 30 perc alatt el is készült.
Tetejét porcukorral szórtam.
A képen látható tepsi nagysága miatt a hozzávalókat dupláztam, kivéve tojásból nyolcat illetve sütőporból másfél tasakot használtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése