2013. május 14., kedd

Úgy indultam ma el bevásárolni, hogy majd csak eszembe jut útközbe valami megoldás....aztán a zöldségesnél megláttam a cukkinit...innentől már könnyű dolgom volt:-).
Csirkemellett grilleztem mellé amit rozmaringgal és sóval a bőre alatt befűszereztem és 1 órára 170 C fokra sülni tettem. Az utolsó 30 percben mellé tettem a negyedekre vágott cukkinit. A cukkini külső rétege kicsit megpirult, szárazabb lett, viszont  a belső része az puha zamatos maradt.
A cukkini többi felét karikákra vágtam, miután egyik felét megpirítottam megforgattam és túrót reszeltem rá. Ez a variáció is nagyon finom, egyszerű és gyors.
Csirkéhez muzsdét készítettem: a fokhagymát megtörtem, besóztam amiután levet engedett olivaolajjal kikavartam és egy kis borvízet töltöttem hozzá, h ne legyen annyira csipős.

3 megjegyzés:

  1. Tisztelt Szerkesztő!

    A színvonalas bejegyzései felkeltették az érdeklődésünket. Megköszönném ha kapcsolatfelvétel céljából elküldené az e-mail elérhetőségét a kzsolt@innofield.hu címre.

    Az együttműködését előre is köszönöm.

    Üdvözlettel:

    Kovács Zsolt, Projektvezető

    iNNOField Kft

    VálaszTörlés