2012. április 16., hétfő

Töltött tojás

Húsvét előtt otthon voltunk és Mamitól kaptunk házi pástétomot és már akkor eldöntöttem, hogy ebből bizony töltött tojás is "születik":-).
Hozzávalók: 4 db.  főtt tojás, 1 nyers tojás sárgája a majonézhez, 2 evőkanál pástétom, vaj, mustár, citromlé, só, bors, oliva olaj és díszitéshez zöldségek.
Elkészítés: a tojásokat keményre főztem és közben  egy tojás sárgájából majonézt kevertem. A majonézt ugyanúgy készítettem mint itt.
A tojásokat amikor megvoltak hosszanti irányba kettőbe vágtam és a sárgáját óvatosan kivettem belőle.
A tölteléket a következőképpen készítettem: a tojás sárgáját villával összetörtem, hozzáadtam két evőkanál pástétomot,  kb. két ujjnyi vajat, egy evőkanál majonézt, sóztam, borsoztam és jó alaposan összekevertem, majd kiskanállal megtöltöttem a tetejére pedig ráöntöttem a majonézt. Retekkel, savanyú uborkával és friss hagyma szárával diszítettem. Egyszerű, gyors és finom is, kb. 20 perc alatt lett meg.

2 megjegyzés:

  1. meg finomabb, ha a majonezhez tejfolet kavarsz, mielott raontened a kesz tojasra

    VálaszTörlés
  2. következőkör ki is probálom:-) köszi a tippet

    VálaszTörlés