2012. május 24., csütörtök

Máj rizzsel, gyömbéres almával és sárgarépával

A fűszerek között a majorannát keresve a gyömbér a kezembe akadt, s gondoltam, ha már így történt valamit fűszerezzek ezzel is. Így "született" a máj mellé köretnek a sárgarépa és az alma, illetve a jól bevált barnarizs:-)
Hozzávalók: fél kg csirkemáj, 2 hagyma, olivaolaj, tejföl,  majoranna, barnarizs, alma, sárgarépa, gyömbér, szójaszósz, curry.
Elkészítése: hagymát párolni tettem miközben a májat alapos tisztítás után kockákra vágtam. Amikor a hagyma üveges lett hozzáadtam a májat, összekevertem és miután a máj elszíneződött öntötettem rá kb.1dl vízet ( mikor elpárolgott mindig pótoltam nehogy odaégjen). Tejfölet összekevertem majorannával, sóval és amikor a máj kihült hozzáadtam majd ismét felforraltam, mindezt azért csináltam így, hogy a tejföl de csomósodjon össze.
Barnarizs amikor megpuhult szójaszósszal és curryvel ízesítettem.
A sárgarépát pároltam, amikor megvolt hozzáadtam az almát gyömbérrel megszórtam.  Lehet, így olvasva furcsa párosításnak hangzik, de meglepetésemre nagyon jól találtak az ízek:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése