2012. május 19., szombat

Zöldfuszulykás lecsó (féle)

Kaptunk ajándékba egy befőttes üveg paradicsomos zöldfuszulykát amit lecsósan készítettem el, kicsit "felturbózva" a már jólbevált paradicsomos szósszal:-).
Hozzávalók: 2 kisebb fej hagyma, 3 cikk fokhagyma, fél pirospaprika, 1 dl paradicsomszósz, zöldfuszulyka, liszt, oregano, bazsalikom, só, bors.
Elkészítése: a hagymát és a piros paprikát megpároltam, majd adtam hozzá egy kanál lisztet és amikor világos barnára pirult, akkor hozzáadtam a zöldfuszulykát és paradicsomlével meg kb fél dl vízzel felöntöttem, noo nem a garatra:-D.Amikor már javában főtt akkor beletörtem a fokhagymát és a többi fűszert is hozzáadtam. Mellé puliszkát főztem. Kb. 20 perc alatt készültem el vele, szóval aki nagyon gyorsan meleg ételt szeretne az asztalra varázsolni annak ezt ajánlom:-). Egyszerű gyors és nagyon finom.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik és guszta csak nem tudom mi az a zöldfuszulyka? Nagyon finom lehet mert imádom a fokhagymát a többi fűszert a lecsót is csak ezt nem tudom hogy mi?/ lehet hogy ismerem csak nem ezt a nevét/

    VálaszTörlés
  2. A zölfuszulyka =a zöldbab, vagy zöld paszuly.:-)

    VálaszTörlés
  3. Köszi most már legalább fogom tudni!

    VálaszTörlés