2012. január 10., kedd

Gyömbéres mézes sárgarépa


Gyömbéres mézes sárgarépa elkészítése nagyon egyszerű, kezdő "konyhásoknak" is ajánlom, mert a siker garantált:-) azóta is a férjem egyik kedvence.

Mit is kell beszerezni hozzá?

A nevéből adódóan gondolom már rég rájötettek, h a fő hozzávaló a sárgarépa azaz murok:-), gyömbér, méz, mazsola, szezámmag,fokhagyma, vaj.
A mazsolát vízbe áztattam (kb. fél nap), a szezánmagot megpírítottam -itt szeretném jelezni, h folyton mozgassátok a tepsit mivel gyorsan pirul-, vajban megpároltam a sárgarépát, mikor meglett, hozzáadtam a reszelt gyömbért, két cikk fokhagymát összetörve, a mazsolát és a mézet.
Összekevertem és utánna rögtön lekapcsoltam a "gázt", h az összetevők ne veszítsék el jótékony hatásukat.
Adagokról csak annyit, h gyömbért keveset, kb. egy kis kanálnyit mert ha több megy akkor kicsit csipős lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése