2012. január 25., szerda

Zöldséges paradicsomszószos penne

Tegnap délelőtt beszélgettem a barátnőmmel, és a gyakran emlegetett "újonc háziasszony rovatunkban" megosztottuk egymással, hogy mi kerül éppen aznap a tányérunkban. Recept receptet követet és többek között előkerült a paradicsom szósz elkészítése is. Oregano, bazslikom...már éreztem is az illatát...bármilyen ételre gondoltam, mindig a paradicsomhoz lyukadtam ki,.....így az ízlelóbimbóim nyugalma érdekében elkészítettem vacsorára a zöldséges paradicsomszószos pennét.
Hozzávalók: hagyma, sárgarépa, zeller, fokhagyma, karfiol, penne, házi készítésű paradicsomlé, sajt oregano, bazsalikom, só.
 Elkészítése: hagymát, a sárgarépát és a zellert párolni tettem. A karfiolt csak akkor adtam hozzá mikor már félkészre megpárolódott a többi zöldség. Kb. 3dl paradicsomlevet hozzátöltöttem. Ebben a lében könnyen megtudott puhulni a karfiol. A végén 3cikk fokhagymát törtem bele, egy-egy csipet oregano, és bazsalikom. Mindeközben megfőztem a pennét is. Fokhagymát és a fűszereket csak a végén adtam hozzá, és ezáltal a fűszernövények megtartották jótékony hatásukat. Tálalásnál reszelt sajtot szórtam a tetejére. Az egész  étel előkészítése kb. 10 perc, párolás 20 perc. 
Mindezt elmondtam a nővéremnek is, és gondolom nem árulok el nagy titkot azzal, hogy holnap ő is elkészíti:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése