2012. január 18., szerda

Hagymaleves, Gombás csirkemell barna rizzsel





Hozzávalók: 5db. kisebb hagyma, vaj, liszt, tejföl, só, szerecsendió, zöldbors.
Elkészítése: a hagymát vékony szeletekre vágtam, majd vajban addig pároltam amíg meglágyult, kanál lisztet szórtam rá, összekevertem és világos barnára pirítottam. Feltöltöttem vízzel, és zöldborsot tettem bele. Fél óra főzés után két evőkanál szerecsendiós tejfölet adtam hozzá és mégegyszer felforraltam.
A tejfölet akkor tettem csak bele, amikor már ehetőre kihűlt és így nem futott össze. Tálaláskor petrezselyem lapit morzsoltam rá.
Könnyek árán úgyan, de finom lett:-).

Gombás csirkemell barna rizzsel


A gombát vékony szeletekre vágtam és pároltam. Kakukkfűvel, és két cikk fokhagymával és két kanálnyi tejföllel összekevertem. Kb. 2 percet hagytam sülni.
Egy bögre barnarizset kétszer annyi vízzel odatettem főni. A végén szójaszósszal és curryvel fűszereztem.
A csirkemellnek miután egyik fele megsült, megfordítottam és rátettem a gombás tölteléket, és egy vékony szelet sajtot.
Ebben a formában először készítettem de máris a kedvenceim közé került.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése