2012. január 19., csütörtök

"Maradék"

A mai nap ebéd készítése terén tanácstalan voltam. Aztán eszembe jutott az ilyenkor jól bevált "módszerem" mely szerint, elkezdek "kutatni" a fiókokban és szemrevételeztem a tartalmukat. Mindezt a hütő "szeme láttára és h nehogy megsértődjön hát hozzá is" benyitottam:-).
Az elöző napi ételek összetevői nem fogytak el mind, ezért úgy döntöttem, h azokból készítek egy "második fogást".  És ez lett belőle.  Mivel maradékokból készült, sokat nem gondolkodtam a nevén...valószínű  Ti is már rég rájötettek:-)


Hozzávalók: sárgarépa, gomba, sajt, tojás, liszt, szezámmag, köménymag, só.
Elkészítése: A sárgarépa amikor félkészre párolódott mellétettem a gombákat sülni. A gombát miután megfordítottam köménymagot hintettem rá, és kb. 5 percet sütöttem még.
A sajtot lisztbe, tojásba és szezámmagba forgattam, és forró olajban megsütöttem.
Lisztbe és a tojásba háromszor is beleforgattam, így "a sajt nehezebben tudott magának utat törni, igaz még páncél védelme is volt a szezámmag személyében":-) Körülbelül fél-fél  percet sütöttem mindkét oldalát.

3 megjegyzés:

  1. Mmmm, a kisütött ropogós sajt isteni lehetett! Fincsi menű :D

    VálaszTörlés
  2. Általában azok a kaják szoktak a legfinomabbak leni amiket csak úgy az otthon fellelhető alapanyagokból dobunk össze, és ha ugyan azt el akarod készíteni ugyan úgy de már rá készülve tuti nem olyan lesz. :)

    VálaszTörlés
  3. igen, így van, (volt), többször tapasztaltam:-)

    VálaszTörlés