2012. február 8., szerda

Almás muffin

Tegnap végre megérkezett a régen várt mixer, és Én már alig vártam, hogy kipróbálhassam:-).
Egész nap azt nézegettem, hogy mit tudnék sütni ami gyorsan elkészíthető az itthon talált dolgokból. Aztán rábukkantam erre a receptre, és ennek alapján elkészítettem az almás muffint.
Hozzávalók: 4db. alma, egy bögre cukor, másfél bögre liszt, 4db. tojás, 1 cs. sütőpor, és 10dkg margarin, narancs héj és fahéj.
Elkészítése: a tojásokat a cukorral habosra vertem hozzáadtam az olvasztott margarint (persze miután kihült) és jó alaposan összekevertem.
Az almákat meghámoztam, magházat kivágtam és kis kockára felapróztam. Másfél bögre lisztet a sütőporral összekevertem és hozzáadtam a már meglévő "matériához" ahogy Nagyika mondaná:-)
Az almákat is gyergyóisan mondva "belehanyigáltam":-), a narancsnak felét belereszeltem majd tettem egy késhegyni fahéjat is bele. A papírformákba másfél evőkanálnyit tettem ami  kb. fele és háromnegyede között volt kis sütőpapír formácskákban, 180 fokon légkeveréses móddal 25 percet sütöttem, az utolsó 5-5 percben pedig visszatekertem a hőfokot 175, majd 170 fokra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése