2012. február 16., csütörtök

Édes-keserű

Ezt a receptet egyik  újonnan követett blogban olvastam, megtetszett aztán ma el is készítettem.
Hozzávalók (az Én receptem szerint): 2 fej hagyma, 4 db. sárgarépa, csirkemáj egy kiskanál mustár, majoranna, só.
Elkészítése: a sárgarépát megpucolás után párolni tettem. A hagymákat, felapróztam amikor üvegesre párolódott akkor hozzáadtam májakat és "oldalanként" annyi ideig hagytam a forró hagymás olajon amíg elszíneződött. Amikr ez megvolt akkor hozzáadtam, egy kiskanál mustárt, két csipetnyi majorannát, sóztam és felöntöttem 1.5dl vízzel.
Másik edényben közben elkészült a sárgarépa, a májnak pedig kb. 15-20 perc kellett amíg elpárolódott a víz róla.
A sárgarépa édessége,  és a májnak a kissé (Én pl. nem is éreztem)  kesernyés íze adta e bejegyzésem címét. Köszönöm "StreatCorner", ezt  a gyorsan, és  könnyen elkészíthető receptet:-)

1 megjegyzés: