2012. február 13., hétfő

"Mexikói féle"





Hozzávalók: tortilla, csirkemell, hagyma, paradicsomlé, sárgarépa, kukorica, zöldborsó, őrölt chili, fehérbors, fokhagyma, só, liszt, kukoricadara (puliszka liszt), olivaolaj, 
Elkészítése: első lépésben elkészítettem a tortillát majd a tölteléket.
A tortillát e recept alapján készítettem el.



Miután összegyúrtam  hagytam pihenni annyi időt amíg elkészítettem a tölteléket, majd egyenlő részekre osztottam, kinyújtottam és tepsibe sütöttem.



A töltelékezhez 2 fej hagymát, és 2 db. sárgarépát felapróztam, és párolni tettem.
A csirkemellett kockákra vágtam és külön tepsibe, forró olajba forgattam és addig hagytam benne amíg kifehéredett. Amikor a hagyma és a sárgarépa megpárolódott,  hozzáadtam a csirkét, felöntöttem kb. 1,5 dl. paradicsomlével (később 0,5 még adtam hozzá), és 2 késhegynyi  őrölt chilivel, fehérborssal, és sóval ízesítetem. Amikor a hús megpuhult törtem bele, 4 cikk fokhagymát, hozzáadtam a kukoricát és a zöldborsót. Miután újból felforrt, lekapcsoltam a gázt, és az első képen látható módon tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése