2012. február 26., vasárnap

Paradicsomszószos hal hagymával és barna rizzsel

Ezt az ebédet is úgyszeretem volna elkészíteni, mit az előző halas bejegyzsésem, azonban történt némi változás egy ajtónyitás közben:-).  A hütőből vettem ki a bepácolt halat, és akkor látom, hogy az ajtajában van egy üveg amiben van még kb. 1dl paradicsomlé. És akkor jöt az ötlet....két fej hagymát vékony szeletekre vágtam, és a yénai tál aljára raktam, előtte persze egy kis olivaolajat "körbefutattam" a tálkában.  Rátettem a halfiléket, kis citromlevelt facsartam mindkettőre és a tetejére is tettem pár karika hagymát. Majd a paradicsomlével leöntöttem. Hogy az üvegbe se maradjon semmi, ezért két-három csepp vizet engedtem bele, jól öszeráztam, s ráöntöttem  ezt is elkerülve azt, hogy a hagyma odaégjen.  Barnarizst főztem mellé s jó étvággyal mind megettük:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése