2012. február 21., kedd

Gombás krémleves

Elöző bejegyzésem valamelyikében említettem, hogy ha krémlevesről van szó akkor  az Nálam biztos befutó. Ez alkalommal a gombás krémeleves ért célba temészetesen egy kicsit másképp:-).
Hozzávalók: hagyma, sárgarépa, fokhagyma, gomba, vaj,  petrezselyem zöld.
Elkészítése: egy fej hagymát, és egy sárgarépát felapróztam, és párolni tettem. Miközben készült, a kb. fél kg gombát is megtisztítottam majd vékony csíkokra szeleteltem, és hozzáadtam a megpárolódott zöldségekhez. Amikor a gombából a víz kipárolgott 2 cikk fokhagymát beletörtem, és egy kanál liszttel megszórtam és hagytam amíg elszíneződik. Sóztam, borsoztam, és egy kiskanálnyi petrezselyemzöldet adtam hozzá. Kb. 30 perc főzés után összeturmixoltam. Mivel soha nem használok ételízesítőt ezért, adtam hozzá sárgarépát. 4db, gombát külön fokhagymás vajban megpirítottam és azzal tálaltam. Könnyen és gyorsan elkészíthető, és ami nem elhanyagolható szempont finom is:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése