2012. március 23., péntek

Chilis-citromos lencseleves

Szilveszter környékén készítettem először lencselevest, akkor természetesen krémlevesként....gondoltam most is elkészítem, de  azt a receptet nem találtam meg, amit így utólag nem is bánok, mert talán így még finomabb lett:-).  Ezt a variációt e receptből inspirálódva készítettem.
Hozzávalók: lencse, hagyma, sárgarépa, fokhagyma, piros paprika, paradicsomlé, chili, citrom, só.
Elkészítése: a lencsét kb. 4-5 órát áztattam majd főnni tettem. Másik edénybe a hagymát, sárgarépát, paprikát párolni tettem. Amikor megvolt akkor hozzáadtam a lencsét, majd 1 dl paradicsomlevet. A lencse amikor megpuhult, akkor fél kiskanál chili porral, petrezselyemzölddel, és zúzott fokhagymával fűszereztem.
Tálaláskor citromlevet facsartunk rá.
Gyors egyszerű és finom is, és ami még nagyon tetszik, hogy szép színes:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése