2012. március 5., hétfő

Tejszínes gombás palacsinta

Először készítettem sós alapú palacsintát.
Hozzávalók: 1.) a palacsintához: 1 tojás, 25dkg liszt, 2dl tej, 2 dl borvíz, egy kiskanál só, olaj.
2.) a töltelékhez: kb. 9db nagyobb gomba, 1 fej hagyma, 3 cikk fokhagyma, két kiskanálnyi kapor, tejszín.
Elkészítés: 1.) palacsinta: a tojást liszttel elkevertem, hozzáadtam a tejet és az borvízet (szénsavas ásványvíz), kevés olajat,  a sót és csomómentesre kavaratam. Kb. fél órácskát "pihentettem".
2.) töltelék: a hagymát üvegesre pároltam, majd hozzáadtam a vékony szeletekre felvágott gombát. Amikor a gomba vizet engedett, beletörtem a fokhagymát, sóztam és kaproztam, majd felöntötttem  
kb. 1,5 dl tejszínnel. 5 perc főzés után, a gomba puha lett.
A palacsinta megsütve, töltelékkel megtöltve, henger alakúra tekerve, sajttal szórva tálalva:-). Könnyű gyors és "isteni":-).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése