2012. június 15., péntek

Citromos-almás máj



Szeretjük a májat, és hogy mindig ne a szokásos módon készítsem, keresgéltem és  találtam egy egyszerű kis receptet amit máskor is biztosan készíteni fogok.
Hozzávalók: 1/2 kg máj, 3 db zöld alma, fél citrom leve, vaj, majoranna, só, bors.
Elkészítése: az almákat meghántottam, a magházat kivettem majd vékony szeletekre vágtam és a forró vajban beletettem. Amikor az alma egyik fele megvolt, megforgattam és ráfacsartam a citrom levét. Kb. 2 percig sütöttem. Kiszedtem a tepsiből és egy kivajazott yénaiban tettem. A májat is vékony szeletekre vágtam és ugyanabban a tepsiben megsütöttem. Amikor a máj megpuhult akkor megszórtam majoranával, összekevertem majd az almára rátettem, a levet ami a tepsibe maradt azt ráöntöttem. A tetejére sajtot reszeltem és 10 percre sütőbe tettem, hogy a sajt ráolvadjon. Barnarizzsel és paradicsommal tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése