2012. június 4., hétfő

(Be)Kavart

Vasárnap együtt ebédelt a család és gondoltam, hogy valamivel Én is kedveskedjek sütöttem egy egyszerű és gyors kavartat.
Hozzávalók: 3 db. tojás, 2 bögre cukor, 3 bögre liszt, 1 bögre tej, kb. 1dl olvasztott vaj, narancshéj, baracklekvár, kakaós puding (a tetejére: 4dl tej+ 6 kanál cukor+pudingpor), 1 tasak vaníliás cukor, 1 tasak sütőpor.
Elkészítése: a tojást a cukorral jó habosra mixeltem, majd hozzáadtam az olvasztott vajat (ami már ki volt hűlve). Miután a vajjal is jó homogénre kevertem jöhetett a liszt, tej, narancshéj, vaníliás cukor és a sütőpor(12g).
A tepsit kivajaztam liszteztem, majd a masszát egyenletesen eloszlattam benne. A tetejére kiskanállal baracklekvárt tettem 180 fokon légkeverésés előmelegített sütőben 40 percet sütöttem. Amikor  meghűlt akkor a tetjét kakaós pudinggal bekentem.
 Amelett, hogy finom, azt is szeretem benne, hogy elkészítésére rengetek variációt lehet alkalmazni pl. éppen mi van otthon:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése