2012. június 24., vasárnap

Meggyleves

Talán egyik leggyorsabb, legegyszerűbb étel, ami a nagy melegben egyik ideláis hűsítő az a meggyleves.
Hozzávalók: kb. 3 marék kimagozott meggy, 4-5 db. egész szegfűszeg, 3 kanál cukor, 3 kanál vaníliás puding, 2l víz, 1dl tej.
Elkészítése: a vízes tejet  szegfűszeggel forralni tettem majd amikor a meggyet kimagoztam akkor hozzáadtam és főztem kb. 10 percet. Közben a cukrot csomómentesre kevertem  a pudinggal és össezvegyítettem a forrásban lévő meggyes lével és kb. 5 percet forraltam.
A tejszínt "helyetesítette" a tej s mivel az elején mát hozzáadtam így nem csomósodott össze, a pudingtól pedig krémesre sikeredett. Tűzhelyen hagytam amíg langyos nem lett majd a hűtőbe tettem és hidegen tálaltam. Egyszerű, gyors és finom is:-)

1 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem ezt a levest. Ebben a melegben ez a legjobb. K0szi az ötletet.

    VálaszTörlés