2012. június 21., csütörtök

Gyors ebéd

Ma ismét tanácstalan voltam ebéd ügyben. Barátnőmmel váltottam pár mondatott, éppen elég volt, hogy leérdeklődjem mit készít ebédre...s aztán Én is valami hasonlóra vetemedtem:-).
Hozzávalók: 4 db. kisebb hagyma, fél piros paprika, 4 db paradicsom, 2 cikk fokhagyma, bazsalikom, só, bors.
Elkészítése: a hagymát  és a paprikát vékony szeletkre vágtam és párolni tettem. Amikor a hagyma üvegesre párolódott, akkor hozzáadtam az összeturmixolt paradicsomot. Kb. 10 perc főzés útán jöhettek a fűszerek és a fokhagyma.
Gombával, puliszkával és pennével tálaltam.

2 megjegyzés:

  1. Ez így nagyon guszta és finom! Tegnapi napon főztem majdnem így csak én tésztát tettem a szószhoz. Az is nagyon finom volt!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, igen ilyen melegben ajánlott vmi "könnyűt" enni.

    VálaszTörlés