2012. június 13., szerda

Vöröslencse krémleves

A bioboltban vásárolva megakadt a szemem a vöröslencsén s aztán  rákerestem, hogy miket tudnék készíteni belőle és elsőre a krémleves volt a legcsalogatóbb ígyhát "megszületett".
Innen inspirálódva saját ízlésre formálva a recepthez a
Hozzávalók:  egy bögre (2dl)  vöröslencse, 1 hagyma,  3 cikk fokhagyma, 1 sárgarépa, olivaolaj, 3 ek paradicsom paszta, só, bors, petrezselym zöld.
Elkészítése: a zöldségeket megpároltam, majd hozzáadtam az  elöző este beáztatott vöröslencsét, a só kivételével hozzáadtam a fűszereket és a paradicsom pasztát. Amikor a lencse megpuhult akkor megsóztam, majd turmixoltam és kb.  10 még főztem utánna. Gyors egyszerű és nagyon finom, máskor is terítékre kerül:-)

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a színe:) nálunk nagyon sokszor van valamilyen vöröslencssés étel, szeretem, mert gyorsan megfő és finom:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:-). A paradicsomtól lett ilyen szép színe:-)

    VálaszTörlés