2012. június 5., kedd

Quiche, Blogkostoló 3




blogkostoló 3 játékban az Emi blogja jutott és a választásom a spenótos juhtúrós quichere esett, amit egy kicsit másképp készítettem, mivel friss spenótot nem találtam, illetve a  shortcrust pastry-t házilag készítettem e recept alapján.
Hozzávalók a töltelékhez: 3 tojás, 3 szár friss hagyma, 1 fej hagyma, fokhagyma, juhturó, gomba, tejföl, bors, szerecsendió. 
Elkészítése: amíg a tésztája "elősült" (10 perc) addig a gombát és a hagymát megdinszteltem. A tojást felvertem, hozzáadtam a tejfölt, a fűszereket, a friss hagymát apróra vágva, reszelt turót (ízlés szerint)  illetve amikor a gombás hagyma kihűlt akkor összekevertem és a megsült lapra öntöttem. Tetejére turót reszeltem és 40 percre 180 fokon légkeveréses móddal sülni tettem. 
Mivel a tésztát házilag készítettem ezért egy kicsit több időbe telt az elkészítése de megérte. Csirkemellel illetve paradicsommal tátaltam.
Ez volt az első próbálkozásom a quichevel de nem az utolsó:-). Köszönöm a receptet Emi. 




5 megjegyzés:

  1. Szuper:) Mi nagyon szeretjük a pitéket, szinte hetente van, ezerféleképpen lehet variálni, jó maradékelnyelő:) A tésztát én is mindig magam készítem. Örülök, hogy játszol te is:)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Köszönöm, valőszínű nálunk is heti rendszerességgel fog az asztalra kerülni:-)

      Törlés
  3. BoGyo, köszönöm, hogy főztél tőlem, még akkor is, ha változtattál rajta:) A quiche nálunk is nagy kedvenc, már többféle képpen próbáltam. Saját készítésű tésztával még finomabb, néha nálam is megsikerül, de van amikor egyszerűbb a gyors kész tésztához nyúlni:)

    VálaszTörlés
  4. :-) egyszerűbb és gyorsabb volt házilag elkészíteni, mivel nem tudtam, h hol keressem.

    VálaszTörlés