2012. június 25., hétfő

Fűszeres kuszkusz halal

Már elég régóta megvettem a kuszkuszt, hogy végre készítsek belőle valamit ne csak olvassak róla s aztán ma a a jól bevált halas recepthez köretként elkészítettem.
Hozzávalók: a bögre (2dl) kuszkusz, vaj, gyömbér, szerecsendió, chili, curry, feketebors.
Elkészítése: vajban a kuszkuszt világos barnára pirítottam, majd felöntöttem 4 dl vízzel, és egy csepp olajjal. Amikor  a víz már majdnem elfőtt akkor a fűszereket -egy-egy csipet mindegyikből- összekevertem és hozzáadtam a kuszkuszhoz. Folyamatos kevergetés mellett a fűszerezés után kb. 2-4 percet főztem, hogy a víz kipárologjon belőle. A recept innen származik. Nekem bevált, és ami még jó, hogy olyan ízűre készíthetjük amihez éppen kedvünk van:-).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése